Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(6)
Placówka
Świerklaniec - Wypożyczalnia
(4)
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
(9)
Autor
Flintham Thomas
(3)
Napiórkowska Agata
(2)
Biaduń-Maciejewska Monika. Redakcja
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Ciarka Ewelina
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Napiórska Agata
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Ulatowska Agnieszka (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dzieci
(9)
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Kreatywność
(3)
Znaki graficzne
(3)
Algorytmy
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Czytanie
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Język polski
(1)
Logika
(1)
Pisanie
(1)
Układanki
(1)
Wymowa
(1)
Zabawa
(1)
Gatunek
Wiersze
(4071)
Powieść
(2073)
Opowiadania i nowele
(1731)
Powieść obyczajowa
(1491)
Powieść amerykańska
(980)
Gry edukacyjne
(-)
Powieść polska
(725)
Bajki i baśnie
(638)
Kryminał
(618)
Thriller
(598)
Powieść angielska
(393)
Dokumenty dźwiękowe
(361)
Romans
(359)
Opowiadanie dziecięce polskie
(344)
Fraszki
(321)
Książki mówione
(285)
Reportaż
(263)
Powieść historyczna
(232)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(226)
Powieść młodzieżowa polska
(214)
Publikacja bogato ilustrowana
(203)
Pamiętniki i wspomnienia
(202)
Powieść przygodowa
(200)
Przypowieść
(200)
Pieśń
(181)
Fantastyka
(174)
Powieść dziecięca polska
(167)
Książka obrazkowa
(162)
Fantasy
(161)
Książki dla małych dzieci
(155)
Powieść psychologiczna
(155)
Broszura
(154)
Wydawnictwa popularne
(148)
Saga rodzinna
(137)
Biografie
(132)
Opracowanie
(132)
Gry planszowe
(128)
Biografia
(122)
Literatura dziecięca polska
(122)
Sensacja
(121)
Wydawnictwa dla dzieci
(115)
Poradnik
(98)
Poezja dziecięca polska
(95)
Opowiadania i nowele przygodowe
(88)
Tragedia
(88)
Powieść francuska
(87)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(85)
Powieść niemiecka
(85)
Powieść szwedzka
(85)
Treny
(85)
Audiobooki
(82)
Publikacje dla dzieci
(77)
Antologie
(73)
Poemat
(73)
Powieść dziecięca angielska
(72)
Pamiętniki polskie
(70)
Publicystyka
(69)
Sonety
(69)
Poradniki
(67)
Antologia
(65)
Esej
(65)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(65)
Reportaż polski
(62)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(60)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(60)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(59)
Powieść młodzieżowa angielska
(58)
Komedia
(57)
Literatura podróżnicza polska
(56)
Horror
(53)
Powieść biograficzna
(53)
Rozprawa
(53)
Publicystyka polska
(52)
Romans historyczny
(52)
Opowiadanie polskie
(51)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(48)
Powieść erotyczna
(48)
Ballada
(47)
Książka obrazkowa (picturebook)
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Gry i zabawy umysłowe
(45)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(45)
Wywiad dziennikarski
(45)
Felieton
(44)
Przewodnik turystyczny
(44)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Powieść dziecięca szwedzka
(43)
Psalmy
(43)
Poezja polska
(42)
Powieść hiszpańska
(42)
Relacja z podróży
(42)
Książka zabawka
(40)
Komiks
(39)
Powieść kanadyjska
(35)
Powieść australijska
(31)
Powieść norweska
(31)
Przewodniki turystyczne
(31)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(31)
Powieść dziecięca amerykańska
(30)
Science fiction
(29)
Wiersz sylabotoniczny
(28)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Edukacja i pedagogika
(7)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pralka z wyrazami : gra edukacyjna / autorka gry Ewelina Ciarka. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (pralka do samodzielnego złożenia, ubranka/kartoniki - 80 szt., sznurówki - 5 szt., tabliczki "Kapsułka" - 32 szt., karty Kodów - 42 szt., klepsydra) : karton, plastik, sznurek, tektura, kolor ; w pudełku 23x22x15 cm + instrukcja (16 strony : ilustracje ; 21 cm).
Gra przeznaczona dla 1-5 graczy, wiek 5+.
Pomoc dydaktyczna stworzona z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Pomoc można wykorzystać w pracy terapeutycznej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dyslkesją, trudnościami w rozumieniu pojęć abstrakcyjnych oraz wolnym tempem nabywania nowych kompetencji. W zestawie znajdziemy trójwymiarową drewnianą pralkę o wymiarach 19 x 21 x 12 cm, w której dziecko umieszcza kartoniki z wyselekcjonowanymi strojami. Po umownym procesie prania, następuje rozwieszanie ubranek. Kartoniki mają specjalne otwory umożliwiające ich nawlekanie na załączone w zestawie sznurki. Cała zabawa jest pretekstem do ćwiczeń poprawnej wymowy, głoskowania, sylabowania, pamięci słuchowej, percepcji wzrokowej, umiejętności przeliczania, wyodrębniania ze zbioru. [źródło: opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tutaj labiryntem jest nawet niedźwiedzie futro i sowie pióra! Labirynty nie z tej ziemi to wspaniała interaktywna książka z masą zadań ćwiczących wyobraźnię przestrzenną, spostrzegawczość oraz umiejętność logicznego myślenia. Znajdziemy tu ponad 70 labiryntów o przedziwnych, zaskakujących kształtach. Trzeba przechodzić przez gałęzie, śnieżne zaspy i promienie słoneczne. Ciekawie się w nich czasem zgubić, bo można spotkać poszukiwacza kosmicznych przygód Astropiotrka albo pomóc Małemu Rycerzowi uratować króla przed okrutnym czarnoksiężnikiem. Labirynty nie z tej ziemi są pięknie wydane, a duże czarno-biało-szare rysunki zachęcają do używania kolorowych kredek i pomalowania wszystkiego tak, jak podpowiada wyobraźnia. To wyzwanie dla małego artysty. Sprawdźcie też Łamigłówki nie z tej ziemi tego samego autora!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśny bal : gra logopedyczna / redakcja: Izabela Gołaszewska, Monika Biaduń-Maciejewska ; konsultacja logopedyczna: Monika Sobkowiak ; ilustracje: Agnieszka Ulatowska. - Warszawa : Edgard, © 2021. - 1 pudełko (plansza, 55 kart aktywności, 2 drewniane pionki, kostka do gry, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 i więcej.
Czas gry: 15-20 minut.
„Leśny bal” (3–7 lat) to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy. Zabawy rozwijające mowę i motorykę dużą: To nie jest zwyczajna gra logopedyczna! Nadszedł czas na logopedyczne leśne przyjęcie! Zapraszam dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli – wszystkich, którzy chcą ćwiczyć swoje buzie i języki, rozwijać mowę, gimnastykować, a przy tym – przede wszystkim – świetnie się bawić! Dla małych gości przygotowano liczne atrakcje, które dostarczą wiele śmiechu i okazji do wartościowych ćwiczeń logopedycznych. Udanej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, © 2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem - 2 są zapasowe, 35 kart, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 + więcej.
Czas gry: 15-20 min.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha! „Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwiną myślenie logiczne, kreatywność i nauczą się skupienia na zadaniu i umiejętności współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. „Zakodowany zamek” od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania oraz kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Laboratorium 10 Gier : Karotka. - Szczecin : PPUiH Dante, [2018]. - 1 pudełko ; 26x35x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: Magiczna Marchewka zaopatrzona w baterie, elektroniczna ciuchcia z 9 zwierzatkami, elektroniczny autobus z cyferkami, 24 elektroniczne karty memory z małymi samochodami, elektroniczny poster z alfabetem, instrukcja zamieszczona na bokach pudełka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Łatwe kodowanie. - Włochy : Headu, © 2020. - 1 pudełko (plansza, 2panele programowania, 60 kart kodowych, 12 kart misji, 4 karty startowe, 5 znaczków, 4 karty"przejdź-tędy", 8 kokard 25x18x6 cm.
Liczba graczy: 1 + więcej.
Gra w programowanie dla najmłodszych dzieci! Twoim zadaniem jest pomóc zwierzętom, ale czy potrafisz zaprogramować właściwe działania? Zabawna gra, która wprowadza małe dzieci w kodowanie, zachęcając je do skutecznego rozwiązywania problemów za pomocą dostępnych narzędzi. Gra rozwija umiejętności takie jak: logiczne myślenie, programistyczny sposób myślenia, orientacja przestrzenna, podstawy topgorafii, rozwiązywanie problemów, zdolności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Moja pierwsza kolekcja gier edukacyjnych. - Gdynia : Trefl SA, © 2020. - 1 pudełko (10 gier edukacyjnych, 8 plastikowych cylindrów, instrukcja) ; 27x27x7 cm.
(Bing)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Liczba graczy: 1 i więcej.
Przedstawiamy zestaw gier i zabaw edukacyjnych, które są dedykowane dla dzieci we wczesnym wieku przedszkolnym. Wewnątrz opakowania znajduje się wiele gier, które rozwijają logiczne myślenie, pamięć, uwagę oraz wyobraźnię w towarzystwie Binga i jego przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pierwsze skojarzenia : gra edukacyjna. - Gdynia : Trefl SA, © 2020. - 1 pudełko (12 układanek, istrukcja) ; 20x20x4 cm.
(Bing)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Liczba graczy: 1 i więcej.
Pierwsze skojarzenia to wyjątkowa układanka dydaktyczna dla najmłodszych, która uczy nazywania i klasyfikowania przedmiotów. Łącząc puzzlowe elementy, dziecko poznaje otaczający je świat. Podczas wesołej zabawy z ulubionymi bohaterami bajki Bing, dzieci ćwiczą zdolności poznawcze, spostrzegawczość i logiczne myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Psi Patrol : mój smakołyk. - Gdynia : Trefl SA, © 2022. - 1 pudełko (10 kafelków ze smakołykami, 1 plansza, 4 pionki z podstawką, 6 kafelków specjalnych, 9 kafelków z przeszkodami, 1 kostka, instrukcja) ; 27x27x7 cm.
(Psi Patrol)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Liczba graczy: 1 i więcej.
Weźcie udział w wyjątkowej przygodzie, towarzysząc bohaterom serialu „Psi Patrol” w pogoni za smakołykami. Dzięki specjalnej kostce z łapkami wcielicie się w 4 różne postacie szukające smakołyków. Uważajcie na przeszkody, które będą utrudniać wykonanie zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szalone czoło : kim, czym jestem? [gra familijna] - Szczecin : EPEE Polska, © 2022. - 1 pudełko (96 kart, 24 żetony, 6 opsek na głowę, 1 klepsydra instrukcja) ; 27x27x5 cm.
Liczba graczy: 1 + więcej.
Zabawna gra, w której wszyscy wiedzą, co znajduje się na karcie na twojej głowie z wyjątkiem ciebie! Zadawaj pytania, tak aby uzyskać odpowiedź TAK lub NIE i spróbuj odgadnąć kim lub czym jesteś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Wesołe zagadki ; Podwodne przygody / PPUH FAN. - Mrągowo : PPUH FAN, [201?]. - 2 gry (wiele elementów) ; 27x31x6 cm + insytukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Zawiera: dwustronną planszę, pionki, kostkę, karty, instrukcję.
"Wesołe Zagadki" to gra planszowa z twardą planszą z dwustronnym nadrukiem. Gra przeznaczona dla całej rodziny, ale przede wszystkim dla najmłodszych dzieci. Przezabawna gra odbywa się na obszernej planszy z talia kart wypełnionych pouczającymi zagadkami. Stań w szranki i stań do rywalizacji, komu pierwszemu uda się odgadnąć o czym jest wierszyk? Gra to sprawdzian na szybką orientację wyostrzająca spostrzegawczość i zachęcająca dzieci do poznawania otoczenia. Gra wzbogaca umiejętność czytania, rozpoznawania i utrwalania liter oraz wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej