Znaki graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
(4)
Autor
Bobrowski Hubert
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(4)
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
Temat
Powieść polska
(1417)
Powieść amerykańska
(1360)
Kobieta
(933)
Powieść angielska
(732)
Rodzina
(467)
Znaki graficzne
(-)
Tajemnica
(455)
Opowiadanie polskie
(435)
Przyjaźń
(427)
Miłość
(405)
Literatura dziecięca polska
(402)
Poezja polska
(374)
Relacje międzyludzkie
(369)
Literatura młodzieżowa polska
(337)
Powieść młodzieżowa polska
(298)
Śledztwo i dochodzenie
(262)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(234)
Zabójstwo
(234)
Opowiadanie dziecięce polskie
(223)
Uczucia
(218)
Powieść francuska
(206)
Nastolatki
(194)
Sekrety rodzinne
(185)
Rodzeństwo
(178)
Zwierzęta
(172)
Dzieci
(168)
Literatura polska
(168)
Małżeństwo
(166)
Osoby zaginione
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Trudne sytuacje życiowe
(147)
II wojna światowa (1939-1945)
(145)
Dziewczęta
(143)
Relacja romantyczna
(142)
Policjanci
(141)
Życie codzienne
(138)
Poezja dziecięca polska
(131)
Boże Narodzenie
(128)
Matki i córki
(128)
Powieść niemiecka
(122)
Wybory życiowe
(120)
Dramat polski
(118)
Powieść rosyjska
(115)
Psy
(111)
Pamiętniki polskie
(104)
Magia
(101)
Seryjni zabójcy
(96)
Pisarze polscy
(94)
Wakacje
(94)
Uczniowie
(89)
Uprowadzenie
(89)
Żydzi
(89)
Dziennikarze
(87)
Powieść dziecięca angielska
(85)
Dziadkowie i wnuki
(80)
Poszukiwania zaginionych
(80)
Powieść dziecięca polska
(79)
Chłopcy
(76)
Przestępczość zorganizowana
(76)
Powieść norweska
(73)
Podróże
(71)
Prywatni detektywi
(71)
Publicystyka polska
(71)
Język polski
(69)
Koty
(68)
Ludzie a zwierzęta
(67)
Marzenia
(67)
Ojcowie i córki
(67)
Polacy za granicą
(67)
Zemsta
(67)
Kłamstwo
(66)
Arystokracja
(65)
Lekarze
(65)
Zakochanie
(65)
Literatura młodzieżowa angielska
(62)
Komiksy
(61)
Opowiadanie amerykańskie
(61)
Literatura dziecięca amerykańska
(59)
Ludzie bogaci
(58)
Pisarze
(57)
Mężczyzna
(56)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(55)
Władcy
(55)
Śmierć
(54)
Politycy
(53)
Zdrada
(53)
Humor
(52)
Literatura
(52)
Dziecko
(50)
Historia
(50)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(49)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(49)
Opowiadanie rosyjskie
(49)
Samorealizacja
(49)
Wojna 1939-1945 r.
(49)
Dramat angielski
(48)
Dojrzewanie
(46)
Wojsko
(46)
Czarownice i czarownicy
(45)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(45)
Opowiadanie angielskie
(45)
Gatunek
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, © 2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem - 2 są zapasowe, 35 kart, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 + więcej.
Czas gry: 15-20 min.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha! „Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwiną myślenie logiczne, kreatywność i nauczą się skupienia na zadaniu i umiejętności współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. „Zakodowany zamek” od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania oraz kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Alfabet ; Podwodne przygody / PPUH FAN. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 2 gry (wiele elementów) ; 27x30x6 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Liczba graczy : 2-4. Wiek : 6+.
"Alfabet" to gra planszowa z dwustronną twardą planszą do zabawy dla całej rodziny, a szczególności dla najmłodszych dzieci. Zabawa toczy się na dużej planszy z żetonami i indywidualnymi kartami. Kto pierwszy zdobędzie żeton z literka i umieści go na swojej karcie, poprawnie uzupełniając wyrazy, ma szanse wygrać całą grę. Gra wzbogaca umiejętność czytania. Druga gra Podwodne przygody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Łatwe kodowanie. - Włochy : Headu, © 2020. - 1 pudełko (plansza, 2panele programowania, 60 kart kodowych, 12 kart misji, 4 karty startowe, 5 znaczków, 4 karty"przejdź-tędy", 8 kokard 25x18x6 cm.
Liczba graczy: 1 + więcej.
Gra w programowanie dla najmłodszych dzieci! Twoim zadaniem jest pomóc zwierzętom, ale czy potrafisz zaprogramować właściwe działania? Zabawna gra, która wprowadza małe dzieci w kodowanie, zachęcając je do skutecznego rozwiązywania problemów za pomocą dostępnych narzędzi. Gra rozwija umiejętności takie jak: logiczne myślenie, programistyczny sposób myślenia, orientacja przestrzenna, podstawy topgorafii, rozwiązywanie problemów, zdolności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szalone czoło : kim, czym jestem? [gra familijna] - Szczecin : EPEE Polska, © 2022. - 1 pudełko (96 kart, 24 żetony, 6 opsek na głowę, 1 klepsydra instrukcja) ; 27x27x5 cm.
Liczba graczy: 1 + więcej.
Zabawna gra, w której wszyscy wiedzą, co znajduje się na karcie na twojej głowie z wyjątkiem ciebie! Zadawaj pytania, tak aby uzyskać odpowiedź TAK lub NIE i spróbuj odgadnąć kim lub czym jesteś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej