Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(238)
Forma i typ
Książki
(24619)
Proza
(7188)
E-booki
(7010)
Poezja
(5018)
Audiobooki
(1555)
Gry i zabawki
(238)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(696)
Komiksy i książki obrazkowe
(320)
Publikacje popularnonaukowe
(206)
Dramat (rodzaj)
(173)
Poradniki i przewodniki
(159)
Publikacje dydaktyczne
(60)
Publikacje naukowe
(28)
Muzyka
(17)
Czasopisma
(14)
Publikacje informacyjne
(13)
Albumy i książki artystyczne
(10)
Książka
(9)
Mapy
(9)
Publikacje religijne
(9)
Filmy i seriale
(6)
Ksiażki
(4)
Ksiązki
(4)
Druki ulotne
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Powieść
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Nuty
(2)
Proza
(1)
Albumy
(1)
Audiobook
(1)
Komiks
(1)
Ksiażka
(1)
Książk
(1)
Lietaraturafaktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura faktu
(1)
Literatura faktu, esej, publicystyka
(1)
Poradnik
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
proza
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(37)
nieokreślona
(2)
Placówka
Świerklaniec - Wypożyczalnia
(119)
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
(138)
Autor
Pundzis Piotr
(7)
Galewska-Kustra Marta
(6)
Knizia Reiner
(5)
Gaudasińska Elżbieta
(4)
Jezierski Sławomir
(3)
Szymanowicz Maciej
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Bauza Antoine
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Gellner Dorota (1961- )
(2)
Kłos Joanna
(2)
Kłos Joanna (graficzka)
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Socha Piotr
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Woźniak Łukasz
(2)
Ambrzykowski Michał
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Antosiak Kira
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Barska Maja
(1)
Barska Maja (ilustratorka)
(1)
Batorska Beata
(1)
Biaduń-Maciejewska Monika. Redakcja
(1)
Borsuk Karol
(1)
Bruel François
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chatterton Chris
(1)
Ciarka Ewelina
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Cywińska Anna (ilustratorka)
(1)
Czapczyk Paweł (1969-)
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dordoni Dario
(1)
Drobnik Irena
(1)
Duc Monika
(1)
Fabiański Wiktor
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Finn Steve
(1)
Frankowska Zosia (1990- )
(1)
Galińska Barbara
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gonzales Ernesto
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Innes Andrew
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Kang Chulku
(1)
Kowalska Agnieszka
(1)
Kowalska Agnieszka (ilustratorka)
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Krysińska Magdalena
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharska Nikola (ilustratorka)
(1)
Kuczyńska Magdalena
(1)
Landsvogt Torsten
(1)
Lemon Tree
(1)
LutczynE
(1)
Madaj Karol (1980- )
(1)
Majchrowski Mariusz
(1)
McFarlane Mhairi
(1)
Merlini Irene
(1)
Mildner Paweł
(1)
Milewski Piotr
(1)
MiłuńskiF
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrożek Kamila
(1)
Murawska Iwona
(1)
Musiał Łukasz
(1)
O'Neill Ewa
(1)
Ostrowska-Warzecha A
(1)
Pawłowska Paulina (1990-)
(1)
Philippe des Pallieres
(1)
Pisonero Trapote Roberto
(1)
Podleś Ewa
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Popovics Magdalena
(1)
Pundzis Aleksander
(1)
Pękalski Adam (1975- )
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rogusz Marek
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutowska-Leśniewska Monika
(1)
Rychlicks-Borzechowska Monika
(1)
Rösner Horst-Rainer
(1)
Sehee Kim
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Soto Pedro
(1)
Szulc Cezary
(1)
Ulatowska Agnieszka (1977- )
(1)
Urbańska Joanna
(1)
Vogt Rolf
(1)
Wioska Katarzyna
(1)
Wry Sarah
(1)
Wróblewska Aneta
(1)
Zdybel Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(174)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(237)
Język
polski
(237)
Odbiorca
Dzieci
(59)
6-8 lat
(22)
0-5 lat
(20)
Młodzież
(14)
Dorośli
(13)
9-13 lat
(10)
14-17 lat
(7)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
2+
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Logopedzi
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Grafika polska
(2)
Literatura angielska
(2)
Temat
Gry i zabawki
(13)
Gry planszowe
(11)
Układanki
(10)
Znaki graficzne
(4)
Kreatywność
(3)
Stres
(3)
Algorytmy
(2)
Czytanie
(2)
Ekologia
(2)
Emocje
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Korekcja mowy
(2)
Labirynt
(2)
Matematyka
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka pisania
(2)
Potwory
(2)
Przyroda
(2)
Puzzle
(2)
Skarby
(2)
Bazy lotnicze
(1)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(1)
Biznes
(1)
Chłopcy
(1)
Ciasta
(1)
Ciemność
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Gra o dźwiękach
(1)
Gry
(1)
Gry - przeciwieństwa
(1)
Gry - puzle trio
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry ekonomiczne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry planszowe dla najmłodszych
(1)
Gry w karty
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Język polski
(1)
Kajak
(1)
Koleje wąskotorowe
(1)
Liczby
(1)
Logika
(1)
Lotnicy
(1)
Masza i Niedźwiedź (postacie fikcyjne)
(1)
Nauka siusiania
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Piraci
(1)
Pisanie
(1)
Polany
(1)
Policjanci
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Rzeki
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Tolerancja
(1)
Uczucia
(1)
Układanka wzorów, kolorów, proporcji
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wiedza
(1)
Woda
(1)
Wszechświat
(1)
Wymowa
(1)
Zabawa
(1)
Zabawki
(1)
Zamki i pałace
(1)
Zwierzęta
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(128)
Gry i zabawy umysłowe
(36)
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Gra planszowa
(5)
Gry i zabawy
(5)
Puzzle
(5)
Gry
(4)
Książki dla małych dzieci
(4)
Plansze do gry
(4)
Układanki
(4)
Gry w karty
(3)
Gra karciana
(2)
Gry i zabawki
(2)
Zabawki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Broszura
(1)
Gra
(1)
Gry przygodowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka z naklejkami
(1)
Książka zabawka
(1)
Powieść angielska
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wiersze
(1)
Zabawka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(37)
Edukacja i pedagogika
(9)
Biologia
(1)
238 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kajak : ćwiczenia przyrodnicze dla czterolatków / Zosia Frankowska. - Warszawa : Dwie Siostry, copyright 2021. - [48] stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
(Seria Mądrale : 4 lata)
Na okładce: zeszyty edukacyjne z naklejkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio - Domino / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia ; copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 14 x 14 x 14 cm.
Zawartość pudełka: 28 dwustronnych kartoników
Puciowe domino to kolejna okazja do spotkania z ulubionym bohaterem najmłodszych! Pudełko zawiera 28 dwustronnych kartoników. Na jednej stronie znajdziemy prostsze domino obrazkowe dla młodszych dzieci (z podpisami, które mogą wesprzeć pierwsze kroki w nauce czytania), na drugiej zaś klasyczne (wspomagające ćwiczenie umiejętności liczenia) dla starszych. Dzięki pięknym ilustracjom Joanny Kłos zabawka ucieszy każdego małego fana Pucia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pucio - Gdzie to położyć / autor Marta Galewska-Kustra ; ilustracje Joanna Kłos. - Warszawa : Nasza Księgarnia ; copyright 2020. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25 x 20 x 3 cm.
(Kreatywne Zabawy)
(Pucio. Uczę się: mówić, wymawiać, opowiadać)
Zawartość pudełka: 6 dużych plansz, 36 żetonów, 5 stojących postaci
W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek graczy: 2+.
"Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to długo wyczekiwana przez rodziców zabawa z jednym z ulubionych dziecięcych bohaterów ostatnich lat! Tytułowy uroczy Pucio wychodzi z kart książek i przenosi się na puzzle. Gwarantuje to doskonałą zabawę połączoną z nauką dla najmłodszych wielbicieli dobrej rozrywki. Dwuelementowe puzzle z Puciem przeznaczone są dla dzieci od drugiego roku życia. Na puzzlach bohater przedstawiony jest w różnych sytuacjach, w których brakuje jakiegoś ważnego elementu. Zadaniem dziecka jest przyjrzenie się obrazkom, a po zastanowieniu się - dobranie elementu, który stworzy całość z tym pierwszym. Puzzle dostosowane są do najmłodszych pod względem wielkości oraz są odporne na zginanie. Nadruk został wykonany z dbałością o najmniejsze szczegóły. Dzięki puzzlom dziecko rozwija zdolności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową (koordynacja ręka-oko) oraz kształtują logiczne myślenie i spostrzegawczość. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to również doskonała okazja do ćwiczenia mowy oraz zdolności opowiadania o tym, co przedstawia obrazek. Dzięki temu puzzle mogą być wykorzystywane na różne sposoby oraz pozwalają na wiele godzin doskonałej zabawy - to głównie od rodzica zależy, w jaki sposób zostaną one wykorzystane. Warto dopasowywać formę zabawy oraz poziom jej trudności do rozwoju dziecka oraz jego aktualnych potrzeb. Puzzle doskonale sprawdzą się również jako pomoc terapeutyczna - dla dzieci o obniżonych zdolnościach poznawczych czy w terapii psychologicznej. "Pucio. Puzzle. Czego brakuje?" to jedna z wielu propozycji spotkania się z bohaterem, który zachwyca dorosłych i dzieci. Autorką zabawki jest Marta Galewska-Kustra - doświadczona pedagog dziecięca i logopeda, która stworzyła całą serię książek i gier z Puciem. Warto zwrócić uwagę na inne części cyklu, na przykład: "Pucio. Pierwsze zabawy" czy "Pucio. Puzzle. Pucio i Misia ubierają choinkę", oraz zapoznać się z książkami - chociażby "Pucio na wakacjach. Ćwiczenia wymowy dla przedszkolaków".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać)
Pucio wprowadza dzieci w świat mowy! Na kartach tej małej książeczki znajdziecie swojego ulubionego bohatera wykonującego czynności, które cieszą każdego malucha, a wszystko to w połączeniu z dźwiękami ważnymi dla początków rozwoju mowy: samogłoskami, prostymi sylabami i onomatopejami. Pucio zaprasza do wspólnej zabawy! Oglądajcie ilustracje i dotykajcie ich, odczytując zapisane na nich dźwięki. Powtarzajcie razem z dzieckiem gesty wykonywane przez Pucia (możecie pomóc maluchowi, kierując jego ręką). Wyraźnie intonujcie i zabarwiajcie emocjonalnie swoje wypowiedzi, bo to zwraca uwagę dziecka i zachęca je do naśladowania. Więcej wyrażeń dźwiękonaśladowczych, które są ważnym elementem rozwoju mowy, znajdziecie w książce „Pucio uczy się mówić”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 I (1 egz.)
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 I (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 20 obrazków, 20 kartoników z podpisami, propozycje 6 zabaw(instrukcja).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Uczę się mówić / Marta Galewska-Kustra)
Opis według okładki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 I (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Cztery pory roku/ ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna sp. z o.o.c, 2014. - 1 pudełko ; 19 cm x 27 cm x 5 cm + intrukcja.
Zawartość pudełka : 4 plansze, 24 obrazki.
Liczba graczy 1-4, wiek 3+
Czas gry: 20 minut.
Kiedy kwitną jabłonie, a kiedy z drzew spadają kasztany? Czy grzyby można zbierać na wiosnę, a bałwana ulepić latem? Poznaj wiosnę, lato, jesień i zimę. Pora na zabawę w Cztery Pory Roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sznurki i dziurki [Gra] / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna sp. z o.o., 2010. - 1 pudełko ; 11 cm x 18 cm x 5 cm.
Zawartość pudełka : 4 plansze, 8 sznureczków, instrukcja.
Liczba graczy 1-4, wiek 4-7
Obrazki, sznurki i dziurki, czyli wyszywanki bez użycia igły. Znakomite ćwiczenie dla małych rączek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśny bal : gra logopedyczna / redakcja: Izabela Gołaszewska, Monika Biaduń-Maciejewska ; konsultacja logopedyczna: Monika Sobkowiak ; ilustracje: Agnieszka Ulatowska. - Warszawa : Edgard, © 2021. - 1 pudełko (plansza, 55 kart aktywności, 2 drewniane pionki, kostka do gry, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 i więcej.
Czas gry: 15-20 minut.
„Leśny bal” (3–7 lat) to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy. Zabawy rozwijające mowę i motorykę dużą: To nie jest zwyczajna gra logopedyczna! Nadszedł czas na logopedyczne leśne przyjęcie! Zapraszam dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli – wszystkich, którzy chcą ćwiczyć swoje buzie i języki, rozwijać mowę, gimnastykować, a przy tym – przede wszystkim – świetnie się bawić! Dla małych gości przygotowano liczne atrakcje, które dostarczą wiele śmiechu i okazji do wartościowych ćwiczeń logopedycznych. Udanej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie / [redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Justyna Hołubowska-Chrząszczak]. - Warszawa : Edgard, © 2020. - 1 pudełko (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem - 2 są zapasowe, 35 kart, instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Liczba graczy: 1 + więcej.
Czas gry: 15-20 min.
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha! „Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwiną myślenie logiczne, kreatywność i nauczą się skupienia na zadaniu i umiejętności współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. „Zakodowany zamek” od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania oraz kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 96 kart tali czerwonej, 96 kart tali niebieskiej, 1 karta megamocy, instrukcja.
Liczba graczy: 3-6, wiek 10-110.
Czas gry: 30 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap za słówka : gra karciana / autor gry Hartwig Jakubik. - [Warszawa] : Egmont Polska ; 2020. - 1 gra (30 kart kategorii, 32 karty liter, 38 kart punktów) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja
Liczba graczy 3-8
Karciana wersja słownej gry imprezowej typu Państwa i Miasta! Znajdź słowa pasujące do podanej kategorii oraz zawierające 2 określone litery. Na przykład zwierzęta z literami „Z” i „E” w nazwie. Popuść wodze fantazji – im dziwniejsze słowa, tym lepiej. Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Już czytam [Gra] / ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna sp. z o.o., 2010. - 1 pudełko ; 11 cm x 18 cm x 5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Zawartość pudełka : 12 obrazków każdy złożony z 12 elementów, 1 książeczka z wierszykami, 1 kostka do gry, instrukcja - elementowe, 4 wzory do układania.
Liczba graczy 1-4, wiek 4-7
Czas gry: 20 minut.
Jesteś farmerem, hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać! W okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem... Zbierz stado i zostań superfarmerem. Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits Travel : dobrze się układa / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont, 2020. - 1 gra (52 klocki po 13 w każdym kolorze, 4 dwustronne plansze po 1 w każdym kolorze, 4 karty startowe, 4 rampy, 13 podstawowych kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x12x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 30 minut.
Liczba graczy: 1-4. Czas gry: 30 minut. Wiek graczy: 8+.
Fits Travel to podróżna wersja bestsellerowej gry Fits. Układa się tak samo dobrze, jak w pierwowzorze. Kompaktowe wykonanie i szybka rozgrywka sprawiają, że gra jest idealna do zabrania ze sobą – wszędzie tam, gdzie będziesz miał ochotę pograć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka 1 plansza, 5 ślimaków, 36 żetonów, 5 kostek, 5 kart, instrukcja.
Gra planszowa. Kontynuacja przebojowych i wielokrotnie nagradzanych „Pędzących żółwi” oraz „Pędzących jeży”. Gracze rzucają kolorowymi kostkami i przemieszczają ślimaki na planszy. Po drodze starają się spychać przeciwników i zdobyć jak najwięcej pysznych grzybów. Do samego końca nie wiadomo, którymi ślimakami grają przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady, a o zwycięstwie decydują taktyka i umiejętność blefowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące ślimaki Na jednej nodze / Reiner Knizia. - Warszawa: Egmont, 2018. - 1 pudełko; 20x20x5 cm +instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Pudełko zawiera: plansza, 5 ślimaków, 36 żetonów, 5 kostek, 5 kart, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5, wiek 6-106.
Czas gry: 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie Wyścig do sałaty/ Reiner Knizia. - Warszawa: Egmont, 2018. - 1 pudełko; 20x20x5 cm +instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Pudełko zawiera: plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5, wiek: 5-105.
Czas gry: 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła latania : gra karciana / autor gry Reiner Knizia. - [Warszawa] : Egmont Polska ; © 2020. - 1gra (55 kart postaci, 7 kafelków przedmiotów, 2 żetony maści latania) :karton, papier, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm +instrukcja
Liczba graczy 2-6.
Najnowsza gra z bohaterami kultowego komiksu! Pole, las, woda, wieś... nadszedł czas – miotło nieś! A może wolisz polecieć magicznym kufrem? Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latków, jak i starszych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Świerklaniec - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na ratunek! [Gra] / ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont, 2017. - 1 pudełko ; 12 cm x 19 cm x 3,5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Zawartość pudełka : 16 kart pojazdów ratunkowych, 24 kafelki wypadków, 4 kafelki fałszywych alarmów, 16 żetonów alarmów, 4 znaczki zakazu instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek 5+
Wyślij na ratunek odpowiedni pojazd i zostań bohaterem swojej okolicy! Pożar! Kolizja! Napad! W grze „Na ratunek” gracze wysyłają swoje pojazdy ratunkowe do różnych wypadków. Za każdą udaną akcję zdobywają punkt zwycięstwa. Muszą się jednak wystrzegać fałszywych alarmów. Gdy zdobędą ich zbyt dużo, odpadną z gry! Wygra gracz, który jako ostatni pozostanie w grze lub zdobędzie najwięcej kafelków – punktów zwycięstwa. Gracze ćwiczą pamięć i spostrzegawczość, a przy okazji uczą się, jak reagować w niebezpiecznych sytuacjach. .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej